Na MALL se nyní snadno napojíte i přes populární Retailys | Blog Mall.cz

Na MALL se nyní snadno napojíte i přes populární Retailys

MALL a Retailys mají dobrou zprávu pro všechny obchodníky, kteří chtějí pohodlně prodávat na online tržišti a všechny své objednávky spravovat z jednoho přehledného uživatelského rozhraní. Retailys nově umí obchodníky napojit také na MALL, takže pokud platformu pro své prodeje využíváte, již z ní obsloužíte všechny své objednávky a produkty. Pokud Retailys zatím nevyužíváte, ale láká vás služba, díky které můžete spravovat všechny své e-shopy, snadno expandovat a své zboží bleskově vystavit na lokální i globální internetová tržiště, určitě Retailys vyzkoušejte.

Hlavní výhodou systému Retailys je dostupnost jednotlivých e-shopů, srovnávačů i internetových tržišť v jednom systému. Obchodník se tak nemusí přihlašovat do různých administrací a vše obslouží v jednom dobře známém prostředí. 

Retailys je obzvlášť oblíbený mezi obchodníky, kteří chtějí se svým e-shopem expandovat do zahraničí. V Retailys si obchodník prakticky na jedno kliknutí dokáže vytvořit nový zahraniční e-shop, který je navíc plně lokalizovaný. Retailys se nestará jen o tvorbu e-shopů, ale působí také jako odborník na zahraniční trhy a poradí vám, jak nejlépe ve vybrané zemi uspět a správně e-shop lokalizovat.

Na MALL se nyní snadno napojíte i přes populární Retailys • 

Po založení mezinárodních e-shopů je dalším logickým krokem, nabídnou své produkty i na internetovém tržišti, které se v dnešní době těší stále větší oblibě. Je to ideální prostředí, kde můžete využít silné značky tržiště a oslovit miliony potencionálních zákazníků. Klienti Retailys si proto nově mohou z nabídky doplňků vybrat jako přídavnou aplikaci MALL a prodej na mezinárodním online tržišti s více než 2 600 zapojenými obchodníky si tak usnadnit.

Jak na to? 

V partnerském portálu MALLu je možné získat API klíč, který následně stačí vložit do systému Retailys, kde bude MALL zobrazen jako další prodejní kanál. Pokud chcete prodávat ve více zemích, vytvoří se pro každou zemi nový kanál. Díky API napojení se automaticky synchronizuje správa objednávek, produktů, dopravy, a také vyúčtování a fakturace. Následně je třeba přiřadit si ke svým konkrétním produktům nejvhodnější MALL kategorie.

Dashboardu v rozhraní Retailys nabízí také widget, který informuje o všem podstatném, jako je počet produktů uvedených na MALLu, a nabízí také užitečné tipy pro úpravu samotných produktů, aby byly co nejlépe vyhovující prodeji na MALLu. Na wigetu je možné zobrazit si všechny země, do kterých jste se přes MALL rozhodli expandovat. Více informací o doplňku naleznete na ​​https://partners.mallgroup.com/cs/eshop-services.

Proč prodávat na MALLu?

K prodeji na tržišti se uchyluje čím dál více obchodníků – ať už se jedná o velké a zavedené e-shopy, střední prodejce, kteří chtějí zvýšit svůj dosah v onlinu, nebo o dříve kamenné prodejce, kteří se na internet vydávají poprvé. Pro všechny z nich je silná značka MALLu cestou k oslovení milionů nových zákazníků a možností, jak využít výhod robustní e-commerce infrastruktury MALLu – od kvalitní dopravy, přes hustou síť výdejních míst až po kvalitní zákaznickou péči a silný marketing, 

MALL je navíc cestou, jak snadno expandovat do zahraničí a podstatně navýšit své obraty. V zemích střední a východní Evropy MALL obchodníkům nabízí zázemí své silné značky, pomoc s překlady popisků zboží i třeba možnost dostupného růstového financování.

MALL vám umožňuje prodávat vaše produkty v 6 zemích střední Evropy • 

 

Témata:
  MALL Partner, Retailys