5 důvodů, proč může být prodej na marketplace pro obchody výhodný | Blog Mall.cz

5 důvodů, proč může být prodej na marketplace pro obchody výhodný

Online tržiště, neboli marketplaces, představují internetovou platformu, která sdružuje produkty od nejrůznějších obchodníků na jednom jediném místě. Jejich popularita v Česku i za hranicemi stále roste, a to jak mezi zákazníky, tak mezi prodejci. Zákazníky lákají především na “domácké” prostředí, kde mohou bez obav o důvěryhodnost e-shopu nakoupit téměř cokoliv na jednom místě. Prodejcům pak k těmto zákazníkům nabízí snazší cestu a mnoho výhod plynoucích z partnerství se známou značkou.

Ptáte se, v čem vlastně výhody prodeje na marketplace spočívají? Vybrali a shrnuli jsme pro vás několik nejdůležitějších.

1. Jednoduchý online prodej i bez vlastního e-shopu

Bez prodeje na internetu se dnes obchodník téměř neobejde. Nutnost prodávat zboží online ještě umocnila loňská pandemie covid-19, během níž mnozí prodejci zjistili, že pouze s kamennými prodejnami už zkrátka nepřežijí. Ne všichni ale pro vstup na internet mají dostatečné technologické zázemí. MALL proto všem partnerům nabízí kompletní IT infrastrukturu, snadné napojení přes nejoblíbenější e-shopové platformy i zalistování přímo přes jednoduchý MALL Partner portál, které lze zvládnout i během pár hodin.

2. Nový prodejní kanál s novými zákazníky

Cestou k novým zákazníkům je marketplace i pro ty, kdo již svůj etablovaný a dobře fungující e-shop mají. Z dostupných dat víme, že MALL.cz a váš e-shop se jako prodejní kanály takřka vůbec nepřekrývají. Nepřijdete tak o stávající zákazníky a dostanete se navíc k těm, které se vám z pozice samostatného e-shopu zatím nepodařilo oslovit.  

E-shopy a kamenné prodejny. Oba mohou prodávat své produkty na MALL marketplace

3. Šetříte na marketingu a zároveň prodáváte pod vlastní značkou

Velcí hráči mají na trhu v mnoha ohledech náskok. Na MALL Partner prodáváte pod vlastní značkou, zároveň ale nemusíte k oslovení zákazníků svou značku budovat od nuly. Odpadají tak třeba obrovské náklady, které by jindy musely být vynaloženy na marketingové kampaně. O marketing se totiž stará MALL

4. Přístup k celé infrastruktuře MALL včetně dopravy 

Díky partnerství s MALLem navíc obchodník získává i přístup ke špičkové e-commerce infrastruktuře v čele s kvalitní door-to-door dopravou MALL Delivery. Výhodu silného partnerství můžete pocítít obzvláště ve vytížených obdobích, jako jsou vánoční svátky, kdy mohou menší obchodníci častěji čelit problémům se včasnou dopravou objednávek. Mít v zádech velkého partnera se silnou vyjednávací pozicí vůči dopravcům se vyplatí.

Během vánoční sezóny je užitečné mít spolehlivou doručovací službu

5. Nejjednodušší způsob expanze do zahraničí 

Obchodníkům na MALL Partner se daří i v zahraničí. Prodej na online tržišti tak pro vás může znamenat mimo jiné možnost, jak nahlédnout za hranice České republiky bez nutnosti investovat velké prostředky a řešit administrativu s expanzí spojenou. 

S MALL Partner máte otevřené dveře na Slovensko, do Maďarska, Slovinska i Polska, a to k milionům zákazníkům, před nimiž si nemusíte složitě obhajovat svou pozici na trhu. Tržiště je zkrátka nejsnazší a nejméně rizikovou cestou, jak své zboží dostat i za hranice.

Chcete-li se s prodejem na MALLu seznámit blíže a vyzkoušet si výhody online tržiště na vlastní kůži, stačí vyplnit jednoduchý formulář a zalistovat vlastní zboží.

 

Instagram

@mall_czsk

Top 5