Ptáte se, v čem vlastně výhody prodeje na marketplace spočívají? Vybrali a shrnuli jsme pro vás několik nejdůležitějších.
1. Jednoduchý online prodej i bez vlastního e-shopu
Bez prodeje na internetu se dnes obchodník téměř neobejde. Nutnost prodávat zboží online ještě umocnila loňská pandemie covid-19, během níž mnozí prodejci zjistili, že pouze s kamennými prodejnami už zkrátka nepřežijí. Ne všichni ale pro vstup na internet mají dostatečné technologické zázemí. MALL proto všem partnerům nabízí kompletní IT infrastrukturu, snadné napojení přes nejoblíbenější e-shopové platformy i zalistování přímo přes jednoduchý MALL Partner portál, které lze zvládnout i během pár hodin.
2. Nový prodejní kanál s novými zákazníky
Cestou k novým zákazníkům je marketplace i pro ty, kdo již svůj etablovaný a dobře fungující e-shop mají. Z dostupných dat víme, že MALL.cz a váš e-shop se jako prodejní kanály takřka vůbec nepřekrývají. Nepřijdete tak o stávající zákazníky a dostanete se navíc k těm, které se vám z pozice samostatného e-shopu zatím nepodařilo oslovit.
3. Šetříte na marketingu a zároveň prodáváte pod vlastní značkou
Velcí hráči mají na trhu v mnoha ohledech náskok. Na MALL Partner prodáváte pod vlastní značkou, zároveň ale nemusíte k oslovení zákazníků svou značku budovat od nuly. Odpadají tak třeba obrovské náklady, které by jindy musely být vynaloženy na marketingové kampaně. O marketing se totiž stará MALL.
4. Přístup k celé infrastruktuře MALL včetně dopravy
Díky partnerství s MALLem navíc obchodník získává i přístup ke špičkové e-commerce infrastruktuře v čele s kvalitní door-to-door dopravou MALL Delivery. Výhodu silného partnerství můžete pocítít obzvláště ve vytížených obdobích, jako jsou vánoční svátky, kdy mohou menší obchodníci častěji čelit problémům se včasnou dopravou objednávek. Mít v zádech velkého partnera se silnou vyjednávací pozicí vůči dopravcům se vyplatí.
5. Nejjednodušší způsob expanze do zahraničí
Obchodníkům na MALL Partner se daří i v zahraničí. Prodej na online tržišti tak pro vás může znamenat mimo jiné možnost, jak nahlédnout za hranice České republiky bez nutnosti investovat velké prostředky a řešit administrativu s expanzí spojenou.
S MALL Partner máte otevřené dveře na Slovensko, do Maďarska, Slovinska i Polska, a to k milionům zákazníkům, před nimiž si nemusíte složitě obhajovat svou pozici na trhu. Tržiště je zkrátka nejsnazší a nejméně rizikovou cestou, jak své zboží dostat i za hranice.
Chcete-li se s prodejem na MALLu seznámit blíže a vyzkoušet si výhody online tržiště na vlastní kůži, stačí vyplnit jednoduchý formulář a zalistovat vlastní zboží.