Ptáte se, v čem vlastně výhody prodeje na marketplace spočívají? Vybrali a shrnuli jsme pro vás několik nejdůležitějších.
1. Jednoduchý online prodej i bez vlastního e-shopu
Bez prodeje na internetu se dnes obchodník téměř neobejde. Nutnost prodávat zboží online ještě umocnila loňská pandemie covid-19, během níž mnozí prodejci zjistili, že pouze s kamennými prodejnami už zkrátka nepřežijí. Ne všichni ale pro vstup na internet mají dostatečné technologické zázemí. MALL proto všem partnerům nabízí kompletní IT infrastrukturu, snadné napojení přes nejoblíbenější e-shopové platformy i zalistování přímo přes jednoduchý MALL Partner portál, které lze zvládnout i během pár hodin.
2. Nový prodejní kanál s novými zákazníky
Cestou k novým zákazníkům je marketplace i pro ty, kdo již svůj etablovaný a dobře fungující e-shop mají. Z dostupných dat víme, že MALL.cz a váš e-shop se jako prodejní kanály takřka vůbec nepřekrývají. Nepřijdete tak o stávající zákazníky a dostanete se navíc k těm, které se vám z pozice samostatného e-shopu zatím nepodařilo oslovit.
E-shopy a kamenné prodejny. Oba mohou prodávat své produkty na MALL marketplace
3. Šetříte na marketingu a zároveň prodáváte pod vlastní značkou
Velcí hráči mají na trhu v mnoha ohledech náskok. Na MALL Partner prodáváte pod vlastní značkou, zároveň ale nemusíte k oslovení zákazníků svou značku budovat od nuly. Odpadají tak třeba obrovské náklady, které by jindy musely být vynaloženy na marketingové kampaně. O marketing se totiž stará MALL.
4. Přístup k celé infrastruktuře MALL včetně dopravy
Díky partnerství s MALLem navíc obchodník získává i přístup ke špičkové e-commerce infrastruktuře v čele s kvalitní door-to-door dopravou MALL Delivery. Výhodu silného partnerství můžete pocítít obzvláště ve vytížených obdobích, jako jsou vánoční svátky, kdy mohou menší obchodníci častěji čelit problémům se včasnou dopravou objednávek. Mít v zádech velkého partnera se silnou vyjednávací pozicí vůči dopravcům se vyplatí.
Během vánoční sezóny je užitečné mít spolehlivou doručovací službu
5. Nejjednodušší způsob expanze do zahraničí
Obchodníkům na MALL Partner se daří i v zahraničí. Prodej na online tržišti tak pro vás může znamenat mimo jiné možnost, jak nahlédnout za hranice České republiky bez nutnosti investovat velké prostředky a řešit administrativu s expanzí spojenou.
S MALL Partner máte otevřené dveře na Slovensko, do Maďarska, Slovinska i Polska, a to k milionům zákazníkům, před nimiž si nemusíte složitě obhajovat svou pozici na trhu. Tržiště je zkrátka nejsnazší a nejméně rizikovou cestou, jak své zboží dostat i za hranice.
Chcete-li se s prodejem na MALLu seznámit blíže a vyzkoušet si výhody online tržiště na vlastní kůži, stačí vyplnit jednoduchý formulář a zalistovat vlastní zboží.