1. „Zapojení je na mě moc složité"
Marketplace tu je pro každého a není důležité, jak velký obchod máte nebo jestli s internetovým prodejem teprve začínáte. Šanci má každý, kdo má zákazníkům co nabídnout. Menší podnikatelé zboží zalistují ručně v jednoduchém rozhraní MALL Partner, majitelé e-shopů využívajících řešení jako Shoptet, FastCentrik či třeba WooCommerce se snadno propojí automaticky.
Všem partnerům jsou navíc v průběhu procesu k dispozici specialisté MALL, kteří mohou v případě potřeby asistovat či vás celým procesem zalistování provést. Nepotřebujete složitá řešení ani IT odborníka. Propojit se ale naopak umíme i s těmi vůbec největšími.
Sezóna se blíží. Nepřicházíte o prodejní příležitosti?
2. „MALL se na mně jen zviditelní"
Uvědomujeme si, jakou důležitost pro obchodníky vlastní značka má, a i proto na MALLu vždy prodáváte pod vlastní značkou. Ačkoliv jsou produkty od všech prodejců zalistovány v jediné nabídce, u zboží je vždy jasně vidět, kdo ho prodává, a každý prodejce u nás má vlastní stránku. A protože jako prodejce máte dál na starosti procesy jako třeba balení zboží, můžete se svou značkou dál pracovat a například přidat do balíčku vlastní průvodní informace.
3. „Nemám čas na papírování"
Bojíte se, že se zapojením do partnerského prodeje přijde složitá administrativa? Naopak, získáte přehledný a ucelený přístup k objednávkám, nastavení, přidávání produktů, doplňkovým službám i vyúčtování – vše na jednom místě v administračním rozhraní nebo přímo ve svém e-shopovém řešení, protože na MALL Partner se dá napojit i přes nejoblíbenější prodejní, účetní a ERP systémy. Vy se tak můžete soustředit na to klíčové – na produkty a zákazníky. Na MALLu necháte to ostatní.
MALL specialisté jsou připraveni vám pomoci začít prodávat.
4. „Zákazníci utečou z mého e-shopu na marketplace"
Zákazníci na MALLu oceňují především široký sortiment, za kterým se vracejí. Specializovanou nabídku ale rádi přenecháme v rukou partnerů, kterým se u nás otevírá zcela nový prodejní kanál.
„Spolupráce nám přivedla nové zákazníky, aniž by nám poklesl obrat z vlastních objednávek. Marketplace je pro nás zajímavým prodejním kanálem, díky kterému nabízíme naše produkty širší zákaznické skupině než dříve," píše o prodeji na MALL Partner e-shop Super Hračky.
A co víc, díky tržišti získáte jednoduchou cestu i k zahraničním zákazníkům ze Slovenska, Polska, Slovinska či Maďarska, kde MALL také působí.
5. „Přijdu o zisk z prodejů"
Obavy, že vám z prodejů přes internetové tržiště nezbude žádný zisk, nejsou na místě. Veškeré poplatky jsou předem jasně dané a podíl z marží se odvíjí od konkrétní kategorie zboží. Prodej na marketplacu MALLu schválně nazýváme partnerským prodejem, protože se opravdu snažíme být obchodníkům rovnocennými a férovými partnery.
Chceme budovat vztah, který bude dlouhodobý a úspěšný a maximálně férově se proto snažíme nastavit i právě poplatky. V rámci prodejního procesu na sebe bereme zhruba polovinu provozních nákladů, protože za partnera řešíme zalistování, fakturaci zboží či třeba vratné procesy. V ceně navíc získáváte profesionální zákaznickou péči, zpracování reklamací, marketingovou podporu a silné zázemí MALLu, které vás nenechá na holičkách.
Zaujal vás partnerský prodej na MALL? Zaregistrujte svůj obchod na MALL Partner a nabídněte své zboží zákazníkům v 6 zemích a vytěžte z této sezóny maximum i vy!