7 potravin, které nastartují hubnutí

Vyzkoušeli jste už všemožné diety a váhu máte plus mínus stejnou? Neztrácejte naději a zkuste to znovu a naposledy. Tentokrát bez hladovění a s plným žaludkem. Máme pro vás tipy na potraviny, které můžete jíst po kilech a zároveň hubnout. 

Základem efektivního hubnutí není hladovka, ale výběr správných potravin, které vám pomohou rychleji shodit nadbytečná kila. Nejsou to žádné superpotraviny, které vám vysají peněženku, ale úplně obyčejné potraviny, do kterých byste to na první pohled vůbec neřekli. Vyzkoušejte jejich účinky na vlastní kůži a zařaďte je do svého jídelníčku klidně na každý den. 

1. Celer

Celer pomáhá spálit více, než dokážete sníst. Obsahuje i spoustu vody, což je pro hubnutí velmi důležité. Ale pozor. I když je perfektním pomocníkem při hubnutí, kombinujte ho i s ostatními potravinami. Při výhradní celerové dietě (kterou někteří na zaručené hubnutí radí) by vašemu tělu chyběly důležité minerály a vitamíny, kterých celer nemá dostatek. To by se negativně odrazilo na vaší imunitě a celkovém fyzickém i psychickém stavu.

2. Zelený čaj

Nastartujte metabolismus zeleným čajem. A to nejen o páté, ale klidně po celý den. Uvařte si zelený čaj do termosky, uděláte tím obrovskou laskavost vašemu tělu. Je bohatý na antioxidanty, zrychluje metabolismus a pomáhá hubnout.

I při posezení s přáteli můžete hubnout. Dejte si místo džusu zelený čaj.I při posezení s přáteli můžete hubnout. Dejte si místo džusu zelený čaj.

3. Avokádo

Avokádo je úžasný spalovač tuků. Obsahuje mimo jiné mono-nenasycené mastné kyseliny, které zrychlují metabolismus. Má i další zdravotní výhody. Snižuje hladinu cholesterolu, snižuje riziko srdečních onemocnění, mrtvice a další. Více se dočtete v našem článku o zázračném avokádu.

4. Para ořechy

Kdo by nechtěl hubnout jen tak při sledování televize. Vyměňte brambůrky za para (brazilské) ořechy. Zrychlují metabolismus přeměnou hormonu štítné žlázy, pomohou vám při boji s celulitidou a posílí imunitní systém. Para ořechy můžete zobat jen tak, pít mléko z nich nebo si jimi posypat třeba salát s papájou, mangem a citrónem. 

5. Grapefruit

Grapefruit vás dokáže na dlouhou dobu nasytit bez zbytečných kalorií navíc. Zároveň nakopne metabolismus a zažene chuť na sladké. Je totiž bohatý na vlákninu, což pomáhá stabilizovat hladinu cukru v krvi, a tak neumřete touhou zbaštit tabulku čokolády na posezení. Nezachutnal vám grep, ale neradi byste přišli o jeho zázračné účinky při své dietě? Zkuste ho prohnat lisem na citrusy a vypít jako džus.

Grep můžete jíst jen tak nebo ho pít jako džus.Grep můžete jíst jen tak nebo ho pít jako džus. • 

6. Ředkvička

Ředkvičky jsou plné draslíku, kyseliny listové a antioxidantů, které pomáhají z těla vyplavovat škodlivé látky zpomalující metabolismus. Obsahují velké množství vlákniny a minimum kalorií, a tak je můžete jíst do aleluja a vaše váha půjde dolů i s plným žaludkem. Navíc je můžete libovolně upravovat. Jíst je syrové, vařit a grilovat. Perfektní jsou i jako příloha.

7. Rajče

Mnoho lidí snižuje při hubnutí příjem jídla. To má za následek nedostatek vitamínů a minerálů, což se odráží na celkovém stavu těla. Rajčata jsou nabité vitamíny a minerály a pomáhají při hubnutí dodávat veškeré potřebné živiny. Navíc neobsahují téměř žádné kalorie, ale jsou plné vlákniny, která navodí pocit sytosti po delší dobu.

Nezapomeňte, že jíst jen tyto potraviny nestačí. Abyste úspěšně zhubli a nebyl to jen další planý pokus, zapojte do hry pohyb. Aspoň 10 000 kroků by měl být váš denní cíl. Budete překvapeni, jak rychle půjdou kila dolů. Držíme vám palce. Teď už to určitě vyjde.

Máte zaručený recept jak zhubnout? Podělte se s námi v komentářích na Facebooku, co vám fungovalo a co naopak ne.

 

Doporučujeme

  • +420 296 245 025