Chytré brýle prý chytí druhý dech a bude o ně opět zájem

Trh s chytrými brýlemi v minulosti nejvíce iniciovaný prodejem Google Glass po rychlém startu prakticky utichl. Obroučky s výpočetní jednotkou se navzdory předpovědím analytiků nestaly masovým zbožím. To se ale podle optimistů ze Strategy Analytics (SA) může brzy změnit.

Analytici uvádějí, že trh chytrých brýlí čeká restart, kterému mají napomoci hlavně brýle s virtuální realitou (VR). Díky nim si lidé zvyknou na elektroniku přímo na očích a budou ochotnější vyzkoušet i brýle na bázi rozšířené reality (AR). Ty by měly být podle některých odborníků do budoucna důležitější než jednoúčelové VR brýle.

Chytré brýle zatím hrají významnější roli v korporátním a průmyslovém segmentu. Během příštích pěti let by ale měly výrazněji proniknout i mezi koncové spotřebitele. Lídrem korporátního trhu je VuzixChytré brýle zatím hrají významnější roli v korporátním a průmyslovém segmentu. Během příštích pěti let by ale měly výrazněji proniknout i mezi koncové spotřebitele. Lídrem korporátního trhu je Vuzix

SA spočítala, že na světě žije zhruba miliarda lidí, kteří na denní bázi používají klasické dioptrické brýle nebo kontaktní čočky. I kdyby jen desetina z nich byla ochotná nebo finančně schopná vyzkoušet brýle na bázi elektroniky, rázem se otevírá téměř stomilionový trh pro chytré brýle nebo čočky. Lídry by měly být firmy Samsung, Sony, Epson, Google a Microsoft.

Široký výběr elektroniky naleznete zde >>

 

Doporučujeme