V MALL Group jedeme naplno a děláme vše pro to, abychom to společně zvládli a naše životy se mohly co nejdříve vrátit do normálu | Blog Mall.cz

V MALL Group jedeme naplno a děláme vše pro to, abychom to společně zvládli a naše životy se mohly co nejdříve vrátit do normálu

Aktuální situace a bezpečnostní opatření ovlivňují každodenní život nás všech. V Česku již přes měsíc trvá nouzový stav a velká část obchodů zůstává stále uzavřená. O to větší nápor teď zažívají naše e-shopy, které pro spoustu lidí zajišťují nejbezpečnější formu nákupu. V MALL Group jedeme naplno. Naše služby už od začátku března upravujeme tak, aby co nejvíce vyhovovaly současným potřebám vás, našich zákazníků, a také našich obchodních partnerů, pro které není situace o nic lehčí. Jak v MALL Group bojujeme proti koronaviru? 

Bezpečnost na prvním místě

V MALL.CZ děláme vše pro to, aby se každý balíček dostal bezpečně do vašich rukou. Už na začátku března jsme zavedli celou řadu bezpečnostních opatření a pracujeme na zajištění bezpečnosti zákazníků i zaměstnanců. Naše výdejní síť a doprava pracují v bezkontaktním režimu. Snažíme se maximálně omezit váš přímý kontakt s našimi zaměstnanci. Kolegové na výdejnách vás obsluhují za plexiskly, používají jednorázové rukavice, dodržují ochranu tváře i dezinfekční gely. Několikrát denně také dezinfikujeme kliky, platební terminály a další styčné plochy. Omezili jsme také počet zákazníků, kteří se mohou v jeden moment pohybovat ve výdejně, na tři osoby.

Kolegové na výdejnách obsluhují za plexiskly. • 

V našem skladu teď také funguje speciální směnný provoz, kdy se zaměstnanci vzájemně vůbec nepotkávají a mezi směnami prostor dezinfikujeme. Zaměstnancům pravidelně měříme tělesnou teplotu a bezkontaktní režim s dopravci je samozřejmostí. Abychom zvládli odbavit nápor objednávek, posílili jsme doručovací kapacitu a spustili novou službu bezkontaktního doručení až ke dveřím, kdy se s kurýrem nemusíte vůbec potkat, pokud nechcete. Do naší nabídky e-shopu jsme také zařadili trvanlivé potraviny a prodloužili lhůtu na vrácení zboží.

Spolupráce na dálku

Na doraz jedou nejenom kolegové na pobočkách, v logistickém centru a v dopravě, ale i na zákaznické lince a stejně tak všechny ostatní týmy, které se na nějakou dobu přesunuli z kanceláří do domácího prostředí. Řídit veškeré procesy na dálku, tak aby vše fungovalo, je v počtu 2 tisíc zaměstnanců další ohromná výzva, které ve skupině čelíme. 

Pomáháme obchodníkům

Jsme nejenom jeden z největších českých online obchodů, ale jsme také tržištěm (tzv. marketplace). Zavřené obchody mohou skrze nás díky programu MALL Partner prodávat vlastní zboží ze svých skladů. Zalistováním svého zboží si nyní mohou vykompenzovat výpadek v prodejích, a oslovit tak naše zákazníky. Vládní nařízení tvrdě dopadla také na poskytovatele služeb. Proto jsme spustili iniciativu „Zachraň (si) podnik", kdy zákazníci mohou pořídit poukazy na služby lokálních podniků a tím je v těchto těžkých časech i z domova podpořit.

Díky iniciativě Zachraň (si) podnik mohou na speciální platformě podniky jednoduše prodávat poukazy na své služby • 

Bezpečné platby

Nejbezpečnější způsob úhrady objednávky je v současné situaci platba online, a to platební kartou, nebo bankovním převodem. Náš fintech MALL Pay má ale také klíčovou roli. Se svým systémem odložené platby přináší řešení zákazníkům, kteří nechtějí nebo nemůžou platit dopředu online. 

Košík.cz rozvíjí dobročinné aktivity

Obdivuhodný výkon podávají i kolegové v Košík.cz. Seniorům nabízejí plnou péči v podobě dopravy zdarma, výnosu těžkých tašek domů a speciálních slev. Podílejí se na provozu tísňové linky hlavního města Prahy, která poskytuje informace o doručování potravin seniorům a všem potřebným. Ve spolupráci s Českým červeným křížem navíc seniorům nabízí dovoz zvýhodněných balíčků. Startují rozvážku hotovek za nákladovou cenu. Navyšují své kapacity na maximum a intenzivně pracují na tom, aby dokázali pokrýt celou Českou republiku.

Kultura žije online

A nezahálí ani naše internetová televize MALL.TV. Ta teď spojila síly s fundraisingovou platformou Donio.cz, aby společně podpořili kulturu a naše umělce. Díky speciálnímu vysílání #kulturazije mohou diváci živě sledovat online přenosy divadelních představení, koncertů nebo zábavné talk show. „Pokud se jako internetová televize můžeme podílet na dobré věci a pomoct těm, kteří ze dne na den přišli o práci i zábavu, chceme to udělat a vážíme si každého, kdo do toho chce jít s námi. Samozřejmě, aniž bychom se chovali nezodpovědně, nebo nerespektovali mimořádná opatření," říká Lukáš Záhoř, šéfproducent MALL.TV. 

Není to jednoduchá situace pro nikoho z nás. Držte nám palce, ať to všechno zvládneme. A věřte nám, i my se těšíme, až se vše vrátí do normálu a budeme se moci společně zase normálně potkávat, a to nejenom přes plexisklo.