S vánočním frmolem na prodejnách pomohli i kolegové z kanceláří | Blog Mall.cz

S vánočním frmolem na prodejnách pomohli i kolegové z kanceláří

Kolegové na prodejnách MALL.cz si můžou konečně oddychnout, ten nejnáročnější čas v roce je za nimi. Zvládli to na výbornou. Možná i díky kolegům z kanceláří, kteří se zapojili do iniciativy Helping Hands a přišli na prodejny pomoci v těch nejvytíženějších dnech během Black Friday a Vánoc. Co se všechno odehrálo?

Iniciativu Helping Hands zorganizovalo HR oddělení. Součástí projektu byla i školení s jasným cílem, aby se všichni seznámili s prací na prodejně.

Do projektu se ve špičce sezóny zapojily desítky zaměstnanců Mall Group, aby se v nejvíce exponovaném čase během pracovní doby vydaly z kanceláří pomoci kolegům na prodejny. Působily především v Praze na pobočkách v Holešovicích, Budějovické i na Smíchově. Těsně před Vánoci někteří dobrovolníci podali pomocnou ruku i na finančním oddělení nebo na lince zákaznického centra, které bylo ve špičce přetížené.

Každý ze zúčastněných získal tričko s nápisem MALL HERO a drobný merche • 

„Jsem rád, že jsem si mohl v sezóně tohle všechno vyzkoušet. Člověk pozná, jak to na prodejně funguje a na chvíli uteče od každodenní rutiny. Potkal jsem další kolegy, a navíc jsem měl dobrý pocit z toho, že jsem jim mohl pomoci,“ říká k iniciativě účastník Oldřich Urban, IT Senior technik.

Každý ze zúčastněných získal tričko s nápisem MALL Hero a drobný merche za to, že pomohli sezóně, aby byla úspěšná. Někteří dobrovolníci dokonce pracovali i o víkendu. Minimální výpomoc čítala tři směny, ale objevili se i tací, kteří jich zvládli pět nebo sedm. Vítěz s největším počtem směn bude odměněn víkendovým wellness pobytem.

Zaměstnanci z kanceláří se během pomoci na prodejně potkali se zákazníky • 

„Chceme předcházet kolapsu během vánoční sezóny a zároveň umožnit kolegům, aby se potkali s reálným zákazníkem, k čemuž v kancelářích nemají na denní bázi příležitost. Díky Helping Hands může každý vidět, jaký dopad má jeho práce přímo v provozu na pick-up pointech. Setká se s kolegy a může zažít skvělý teambuilding,“ říká k projektu HR ředitel Ondřej Slabý.

A co na to kolegové přímo z prodejny? „Vánoce jsou na prodejně každý rok náročné. Když k nám v tom největším náporu přišli kolegové z kanceláří, stíhali jsme odbavovat zákazníky a na prodejně se nedělaly fronty. Moc nám to pomohlo. Každý rok je to výzva, zvládnout dobře sezónu,“ říká Nikola Nováková, vedoucí holešovické prodejny.

V MALL Group jsme vždy jeden tým a když je potřeba umíme táhnout za jeden provaz. Pokud byste se k nám chtěli přidat, zavítejte na kariérní stránky a dejte nám o sobě vědět.