Naším cílem je vytvořit platební služby na míru zákazníkům i dnešnímu světu, říká ke vzniku MALL Pay jeho CEO Adam Kolesa

Ve světě e-commerce se všechno děje neuvěřitelně rychle, neustále se něco vyvíjí a proměňuje. Ani v MALL Group nejsme pozadu a soustředíme se na zlepšení a vývoj našich služeb. Příkladem toho je i nová platební metoda MALL Pay, jeden z klíčových transformačních projektů letošního roku, kterou jsme právě spustili. Proč vznikla, co zákazníkům tato inovace přinese a kdo se na projektu podílel? To se dozvíte v následujícím článku.

Důvod, proč MALL Pay vznikl je prostý. Chceme našim zákazníkům zjednodušit placení on-line a vytvořit platební služby na míru nejen jim, ale také dnešnímu světu. Z našich průzkumů vyplývá, že se mnoho zákazníků stále bojí platit předem a výrazně spoléhají na tradiční dobírku. Platební procesy v on-line prostředí jsou pro ně složité nebo nedůvěryhodné, a tak jsme se na to rozhodli zaměřit,“ popisuje vznik MALL Pay jeho šéf Adam Kolesa.

Hlavním cílem nově vzniklé platební metody MALL Pay je umožnit zákazníkům především rychlý, bezpečný a jednoduchý způsob placení na internetu. Díky MALL Pay už si zákazníci nemusí zařizovat nákup na splátky, zkrátka nakoupí hned a zaplatí bez navýšení do 14 dní. Odpadnou jim tak starosti s placením za nevhodné zboží nebo čekání na vrácení peněz. MALL Pay je zcela transparentní a bez jakýchkoliv poplatků navíc.

Platební metoda MALL Pay přinese zákazníkům řadu výhodPlatební metoda MALL Pay přinese zákazníkům řadu výhod • 

Na projektu MALL Pay začali naši vývojáři pracovat už od května tohoto roku po odkoupení Kup Najisto a Lymetu. Projekt ale spojil i řadu dalších lidí napříč MALL Group. „Vytvořili jsme za těch pár měsíců skvělý tým přibližně 15 lidí, kteří začali stavět novou platební metodu MALL Pay s cílem propojit svět on-line nákupů s finančnictvím. Jsem hrdý na to, že se nám to společně podařilo do sezóny zvládnout,“ říká o projektu šéf marketingu Adam Bílek.

Platbu přes MALL Pay mohou zákazníci vyzkoušet od začátku listopadu v několika e-shopech jako jsou MALL.cz, Vivantis.cz, Prodeti.cz a brzy také Košík.cz, CZC.cz, Rozbaleno.cz nebo BigBrands.cz. Nechceme se omezovat jen na e-shopy ze skupiny MALL Group. Už nyní intenzivně pracujeme na zapojení dalších obchodů třetích stran.

A jak to funguje? Zákazníkovi stačí ve způsobech platby zvolit „Nakoupím teď, zaplatím za 14 dní – MALL Pay“ jako platební metodu, vyplnit číslo mobilního telefonu pro ověření a je to! Víc opravdu není třeba a služba je navíc zcela zdarma. S MALL Pay už tak zákazníci nebudou muset dávat dopravním společnostem 40 Kč za dobírku. Jakmile je hotovo, zboží si vyzvednou nebo jim přijde domů podle volby dopravy. Nákup pak zaplatí do 14 dní.

Jak vypadá platba s MALL PayJak vypadá platba s MALL Pay • 

V MALL Group se tak dostáváme o stupínek dál a naplňujeme další z cílů firemní transformace. „Do budoucna se chceme soustředit na velký rozvoj těchto služeb. Naším cílem je, aby pro všechny lidi, kteří nakupují on-line, byl MALL Pay značkou finančních služeb, která jim dává jistotu bezpečí, bezproblémovosti a kvality placení za on-line nákupy.  Zároveň svým neustálým zlepšováním může přinášet nové benefity a možnosti, které dělají z nakupování na internetu příjemný zážitek,“ dodává k projektu Adam Kolesa, šéf MALL Pay.

Platební metoda MALL Pay není zdaleka jediná inovace, kterou se nám letos podařilo zrealizovat. Krátce před startem sezóny jsme rozšířili síť výdejních míst zavedením automatizovaných MALL boxů, zavedli jsme nové služby v dopravě zboží a spustili internetovou televizi. Chcete se s námi podílet na vývoji těchto věcí a posouvat svět e-commerce vpřed? Mrkněte na kariérní stránky a dejte nám o sobě vědět.

 

Doporučujeme

  • +420 296 245 025