MALL.CZ podruhé v roli hlavního partnera 54. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary | Blog Mall.cz

MALL.CZ podruhé v roli hlavního partnera 54. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Rok se s rokem sešel a my měli opět příležitost být součástí jedné z největších kulturních událostí léta. A znovu jsme si k tomu zahráli jednu z hlavních rolí. Přímo v srdci Karlových Varů ve Smetanových sadech jsme postavili MALL.cz Park, který v rámci bohatého programu otevřel i populární hudební klub Kaiser 54. Zábavný program navíc přenášela MALL.TV, aby i naši zákazníci mohli zažít festivalovou atmosféru. 

Dvoupatrový MALL.cz Park se stal hlavním symbolem účasti MALL.cz na MFF Karlovy Vary. Na tento úspěšný koncept jsme navázali již potřetí a naším cílem bylo stejně jako minulé ročníky nabídnout všem návštěvníkům během festivalu místo pro odpočinek, občerstvení, zábavu a setkávání. Festivalovou tematiku jsme navíc využili ve vlastní marketingové komunikaci a v obsahu pro sociální sítě.  

„Držíme se konceptu, kterým chceme být mezi partnery těmi, kteří vytvářejí zázemí a zábavu pro rodiny s dětmi a přináší odpočinkovou zónu uprostřed festivalového dění. Proto jsme si i letos dali záležet na opravdu rozmanitém programu, skvělém jídle a nově také speciálních aktivitách pro děti,” vysvětluje pojetí MALL.cz Parku Igor Matejov, CCO MALL GROUP.

LEGO jeden z našich partnerů • 

Spolupráce a podpora prestižního filmového festivalu je naše srdcovka a zároveň výzva, která vyžaduje velké přípravy a nasazení, především kolegů z marketingu a MALL.TV. Posíleni zkušenostmi z předchozích dvou ročníků jsme však věděli, že hlavní je nepolevit. Během tří měsíců intenzivních příprav jsme odeslali asi milion e-mailů, uskutečnili desítky telefonátů a společnými silami vyjednali naše partnery i zábavný program.

Co všechno se v MALL.cz Parku odehrálo? Pojďme se na to podívat od začátku do konce. Slavnostního otevření se ujal přímo prezident festivalu Jiří Bartoška spolu s Janem Jírovcem za Mall Group, Milanem Kuchynkou z MALL.TV a raperem Vladimirem 518, kteří tak dění v Parku zahájili. O podstatnou část programu se pak v průběhu festivalu postarala MALL.TV, která návštěvníkům zprostředkovala oblíbené formáty Čtení tě mění, vaření s Veronikou Koko Šmehlíkovou nebo soutěž Vyhraj to! S Tomášem Zástěrou. Návštěvníci MALL.cz Parku mohli také vyrazit na komentovanou prohlídku s architektem Adamem Gebrianem do Hotelu Thermal, nebo si poslechnout talkshow FORBES Petra Šimůnka s osobnostmi nejen ze světa obchodu.

FORBES Talkshow • 

„Pro zákazníky jsme připravili řadu soutěží o skutečně hodnotné ceny. Vedle toho jsme využili dění v MALL.cz Parku jako obsah pro naše sociální sítě. Loňská čísla ukázala, že je mezi našimi uživateli více než žádaný,“ doplňuje Igor Matejov.

Do parku také zavítala řada známých jmen, spisovatel Michal Viewegh, sportovkyně Eva Samková i herci Jiří Mádl, Ester Geislerová a další. Popularizátor gastronomie Roman Vaněk, lihovarník Martin Žufánek a uznávaný barman Pavel Tvaroh mimo jiné představili speciální likér Rosolka vyrobený z chráněné hmyzožravé rostliny. Letos navíc produkce MALL.TV přidala i vlastní kino pod širým nebem, které krásně zakončilo program MALL.cz Parku. Nejvíce oblíbený snímek letošního ročníku Maradona se poslední večer promítal v plném obsazení.

Roman Vaněk a lihovarník Martin Žufánek při přípravě nápoje Rosolka • 

Díky MALL.cz Parku jsme mohli potkat naše zákazníky i mimo internetový svět, což je přesně to, o co se v MALL.cz dlouhodobě snažíme. A velkou zásluhu na tom mají právě naši kolegové, kteří dokáží táhnout za jeden provaz, vyladí a vymyslí vše tak, aby byl každý spokojený.

Jak vidí spolupráci s KVIFF kolegyně Terka Hajná, projektová manažerka? „Asi málokdo zvenku si umí představit, kolik dá těch devět dní na festivalu práce. Kolegové z MALL.CZ a MALL.TV však neznali slovo „nejde“ a - stejně jako skvělá agentura M-OCEAN - i v potu 37 °C ve stínu udělali vždy maximum proto, aby vše klaplo. Byla to týmová práce a díky tomu, jak skvěle fungovala, nám MALL.cz Park již třetí rok dělal skvělou reklamu." A že se toho podařilo opravdu hodně, ukazují i tato čísla:  

  • 50 000 návštěvníků zavítalo do MALL.cz parku
  • 32 živých přenosů odvysílala MALL.TV
  • 71 zábavných aktivit jsme zrealizovali našim návštěvníkům
  • 6 126 000 uživatelů jsme oslovili na sociálních sítích
  • 295 000 diváků shlédlo videa MALL.TV
  • 130 litrů kávových nápojů jsme s láskou uvařili kofeinovým nadšencům
  • 10 000 drinků osvěžilo v horku naše návštěvníky
Témata:
  MALL.cz Park, MALL.CZ