Automatizací šetříme energii, kterou můžeme využít jinde, říká šéf Produktu a IT Radko Sekerka 

Lednová konference Google Agency Day se nesla mimo jiné i v duchu automatizace. Právě s tímto tématem vystoupil Radko Sekerka, který má v Mall Group na starost oddělení Research and Development.

Mall Group je podle Radka specifický, ale dobrý příklad společnosti, kde je proces automatizace nezbytný. "V e-commerce je nutné zefektivnit procesy a automatizovat všude tam, kde se dá manuální zdlouhavá práce nahradit rychlejším automatickým procesem,“ tvrdí šéf R&D. A které konkrétní věci se v MG automatizovaly? Kromě cross-sell nabídek je to například automatizovaný algoritmus cenotvorby nebo listing produktu.

Kromě automatizace byla letos na programu témata jako důležitost mobilních aplikací pro marketingové a prodejní strategie klientů a agentur na českém internetu. Mluvilo se o důležitosti online videa v marketingových strategiích klientů a agentur a probraly se nejnovější produktové novinky na YouTube. Došlo také na techniky umělé inteligence. Výroční konferenci pro své certifikované partnery Google Partners pořádá každý rok, bude proto zajímavé pozorovat, jakým směrem se inovace budou do příštího ročníku vyvíjet.

Ve Staré čistírně v Bubenči se sešlo více než 300 zástupců partnerských společností, aby během pátého ročníku Google Agency Day načerpali novou inspiraci. Inovativní myšlenky a zkušenosti z praxe prezentovalo 10 přednášejících z Googlu, ale také 3 hostující řečníci, mezi kterými byl i Radko.

Konference Agency Google day 2018.Konference Agency Google day 2018. • 

 

 Tématické highlights:

· 42 % vyhledávání v Česku na Google je z mobilů (jedno z nejmenších čísel v CEE regionu, zaostáváme za Slovenskem, Polskem atd.)

· 61 % mobilních webů není dost rychlých. Rychlost webů bude pro placené vyhledávání jedním z nejdůležitějších faktorů.

· 67 % populace z ČR je alespoň jednou za měsíc na YouTube.

· Na českém YouTube se přehraje přes 2 000 000 000 videí měsíčně.

 

Doporučujeme

  • +420 296 245 025