V kampani Black Friday jsme vyrostli o 26 % a zlomili několik rekordů | Blog Mall.cz

V kampani Black Friday jsme vyrostli o 26 % a zlomili několik rekordů

V MALL Group jsme se v posledních týdnech soustředili z pohledu sezóny na nejdůležitější kampaň Black Friday, která odstartovala vánoční nákupy. Týmy napříč celou skupinou napnuly všechny síly, aby společně zvládly jedno z nejnáročnějších období roku. To dosáhlo vrcholu v pátek 23. listopadu, kdy jsme jen na domovské stránce MALL.cz zaznamenali návštěvnost více než 160 000 zákazníků.

V nákupní galerii MALL akce Black Friday trvala celý měsíc od 26. 10. do 25. 11. 2018. Zákazníci tak měli možnost pořídit vánoční nákupy výhodně a více v klidu s dostatečným předstihem. Celá akce byla samozřejmě největší zkouškou pro Logistiku, Sales a Marketing. Týmy ždímaly maximální úsilí, aby špičku sezóny zvládly. V tomto čase se nám hlavně potvrdilo, že poctivá příprava na sezónu, například v září spuštěnými MALL boxy v režimu 24/7, které významně posílily síť výdejních míst, se vyplatí. A ještě nekončíme. Akce Black Friday se na MALL.cz protáhne až do Vánoc.

Neeejvětší Black Friday konkrétně na MALL.cz zahrnovala slevy na tisíce produktů a jejím cílem bylo nabídnout zákazníkům co nejširší nabídku zlevněných produktů napříč všemi kategoriemi. Letos jsme ji navíc okořenili Lovem pokladů na sociálních sítích, s výběrem produktů v limitovaném množství s 80% slevou oproti maloobchodním cenám. To všechno prověřilo naše možnosti a díky usilovné práci lidí z IT a RnD nápor lovců náš web ustál.

Statistiky přístupů během Lovu pokladů - v jeden okamžik mělo o jednotlivé nabídky zájem až 5 000 zákazníků • 

Za celou kampaň přesáhly tržby nákupní galerie MALL dvou miliard, což znamená oproti loňskému roku růst o 26 %. E-shop MALL.cz uspěl i v dalších zemích. „Vedle Česka se nebývale dařilo také na Slovensku, které zaznamenalo za uplynulý víkend pětinový podíl na tržbách nákupní galerie Mall. K výsledkům nám dopomohla atraktivní nabídka produktů pro zákazníky podpořená silnou komunikační kampaní,“ komentuje výsledky Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v MALL Group. 

Během samotného Black Friday víkendu, který probíhal v období 23. 11. - 25. 11. 2018, tržby skupiny MALL Group překročily půl miliardy korun. „Největší zájem o nakupování měli lidé v pátek 23. 11., který se stal vůbec nejsilnějším pro MALL Group. Jen web MALL.cz navštívilo tento den více než 160 000 zákazníků,“ přibližuje zájem o akci Tomáš Punar.

Slevy v kampani Black Friday na MALL.cz dosahovaly až 80 % • 

Bezkonkurenčně nejsilnějším trhákem se stal segment elektroniky, které patří 30% podíl mezi TOP 10 nejprodávanějších produktů uplynulého víkendu. Konkrétně šlo o mobilní telefony, kde neprodávanějšími se staly šedý iPhone 6S. Zájem byl také o bezdrátová sluchátka Sony nebo outdoorové kamery GoPro. 

S Black Friday odstartovaly vánoční nákupy a nás čeká ještě splnění milióóónů přání našim zákazníkům.  Ta největší práce kolegům v logistice, na skladech i pobočkách teprve začíná. Pokud by vás lákalo přidat se k naší skupině, navštivte kariérní stránky a dejte nám o sobě vědět. Především naše prodejny a logistika uvítají nové posily.