Průměrný obchodník na Mallu odbaví 800 objednávek a utrží 650 000 korun, tržiště dále roste | Blog Mall.cz

Průměrný obchodník na Mallu odbaví 800 objednávek a utrží 650 000 korun, tržiště dále roste

Obchodníků prodávajících na Mallu stále přibývá a aktuálně již své zboží na největším českém online tržišti prodává přes 3 500 e-shopů. Navzdory tomu, že se v lednu trh e-commerce propadl oproti loňskému roku o 17 % a v únoru dokonce o 29 %, tržiště Mallu kontinuálně roste a ve srovnání s předešlým rokem posílilo téměř o 50 %. Být součástí programu Mall Partner se e-shopům vyplácí, v průměru si totiž prodejem na marketplacu vydělají 650 000 korun ročně a získají přes 800 objednávek.  

Tržiště Mall Partner může dnes nabídnout zboží prakticky ze všech segmentů, přičemž některé z nich pokrývá již výhradně díky partnerským prodejcům. Počet těchto prodejců se stále zvyšuje, e-shopy si uvědomují, že je to pro ně cesta ke snadné zahraniční expanzi a zároveň možnost výrazně zvýšit svou klientskou základnu bez nutnosti výdajů na marketingové aktivity.

V očích zákazníků se díky tomu obchodníci těší čím dál větší oblibě, neboť jim tak umožňují nakoupit veškeré zboží na jednom místě, ve známém a uživatelsky přívětivém prostředí, navíc za jediné poštovné. Mall naplňuje potřeby zákazníků také pravidelným navyšováním výdejních míst, kterých se v České republice a na Slovensku nachází již více než 1 700.

50 tisíc ročně na marketingové kampaně každého prodejce 

Za rok 2021 bylo zboží z partnerského prodeje součástí celých 40 % objednávek, což značí, že zákazníci si na něj rychle navykli a mají o zboží velký zájem. Výhodou programu Mall Partner je také to, že mohou v rámci něj obchodovat nejen velké a zavedené značky, ale také menší lokální prodejci. Ti tak díky partnerskému prodeji mohou své unikátní zboží nabídnout mnohem širší skupině zákazníků a zároveň mají značně usnadněnou a urychlenou cestu k zahraniční expanzi, která by pro ně byla jinak velmi složitá a zahrnovala vysoké náklady na budování lokálního povědomí o značce.

Mall poskytuje svým partnerským prodejcům oporu silné značky s dosahem na miliony zákazníků v několika zemích Evropy. Obchodníci tedy mohou své jednou zalistované zboží nabízet napříč Evropou, a to navíc se silnou marketingovou podporou ze strany Mallu (včetně rozsáhlých PPC kampaní), díky čemuž jejich náklady na vlastní marketingové aktivity výrazně klesají. Ročně takto Mall investuje v průměru 50 000 korun do marketingových aktivit každého prodejce.

MALL Partner • 

Snadná cesta k prodeji v zahraničí

Aktuálně míří přes hranice prostřednictvím programu Mall Partner více než čtvrtina všech objednávek, prodej v zahraničí je totiž umožněn všem partnerům, kteří o něj mají zájem.  Silným trhem je pro Mall dlouhodobě také Slovinsko, Maďarsko, Slovensko a Polsko, kam se obchodníkům díky partnerskému prodeji daří úspěšně expandovat.

Stále jste se do programu Mall Partner nezapojili? Pojďte do toho s námi a zjednodušte si tak cestu ke svému růstu. 

Témata:
  MALL Partner
 

Top 5