Na jaké pozici jsi v MALL.cz začínala a jak se tvá kariéra vyvinula?
Začínala jsem jako operátorka zákaznické linky. Předchozí call centrum bylo ale jiné, zakládalo se spíše na aktivním volání. Každý týden jsme soutěžili, kdo provolá více zákazníků a doplánuje více objednávek k doručení. Práce mě bavila, soutěžení bylo moje. 😃Jak se call centrum rozrůstalo, stala jsem se vedoucí týmu. Později, když jsem se vracela z mateřské dovolené, jsem změnila pozici na trenérku call centra a ta mi zůstala až do dnešního dne.
Jak těžký to je, se v rámci firmy někam posunout?
Těžké to tehdy nebylo. V rámci jednoho oddělení bylo poměrně rychlé a snadné se posunout, stačilo být pro práci zapálený.
Nelitovala jsi někdy toho rozhodnutí změnit pracovní pozici?
Jsem tu i po těch letech stále spokojená. Práce na zákaznickém oddělení je pestrá, každý den je jiný. Změn pozic na klientském centru určitě nelituji. Jsou to další zkušenosti. Kdybych se někdy chystala odejít, jako že už říkám, že jsem archivní inventář v MALL.cz 😃, bude životopis poměrně pestrý, co se týče zákaznické péče.
Dalo ti oddělení zákaznické péče nějakou zkušenost, kterou využíváš doteď?
Zákaznické mi dalo více ohleduplnosti a soucitu s životními situacemi jiných lidí, především tedy zákazníků. Navíc, dnes už to není jen soutěž.
Co bys doporučila mladým lidem, kteří začínají pracovat nebo se chtějí kariérně rozvíjet a posunout?
Co bych doporučila mladým lidem? (Pořád se mezi ně počítám 😃) Určitě je hlavní zápal a práce musí člověka bavit. Nebát se obětovat pár hodin navíc...