Na jaké pozici jsi v MALL.cz začínala a jak se tvá kariéra vyvinula?
Na oddělení zákaznické podpory jsem začínala jako supervizor a pokračovala na pozici vedoucího týmu. Později po odchodu kolegyně přišla nabídka s vedením celé zákaznické podpory. A já ji přijala. Na pozici manažera jsem byla 2 roky. Jenže práce s lidmi je někdy opravdu náročná a vysilující. Tak jsem nakonec přešla na pozici datového analytika zákaznické zkušenosti, kde mohu dále využívat a rozvíjet zkušenosti a znalosti, které mi zákaznické centrum dalo.
Jak těžký to je, se v rámci firmy někam posunout?
Pro mě to těžké nebylo, nové pracovní nabídky za mnou přišly samy. Pokud je člověk šikovný, má chuť to někam dotáhnout a pomoct firmě v dosažení cílů, tak to těžké není. V Mall Group jsou dveře otevřené.
Nelitovala jsi někdy toho rozhodnutí změnit pracovní pozici?
Ve firmě jsem na čtvrté pozici a nikdy jsem žádného rozhodnutí nelitovala, ba naopak.
Dalo ti oddělení zákaznické péče nějakou zkušenost, kterou využíváš doteď?
Dalo mi toho strašně moc a přiznám se, že mi toho hlavou běhá tolik, že nejsem schopná to všechno ani napsat. Jsem trochu workoholik, což doma často slýchám, a i přes občasné výčitky mých dětí, že pořád pracuji, tak nelituji. Protože na sebe díky tomu mohu být pyšná a věřím, že až budou starší tak to pochopí. Tato firma mi toho dala hodně a já jsem ráda, že jí to mohu vracet a být její součástí.
Co bys doporučila mladým lidem, kteří začínají pracovat nebo se chtějí kariérně rozvíjet a posunout?
Hlavně bych jim doporučila, aby si vybrali odvětví, které je bude bavit. To je základ. Vidět smysl v tom co dělají a svým způsobem proto žít. Od samého začátku říkám, že mám to štěstí, že má práce je i mým koníčkem. Ale zároveň se musí připravit i na to, že pro kariéru je potřeba něco obětovat a práce nekončí v 16:00 zaklapnutím notebooku. Je to hodně i o sebevzdělávání a času stráveném na našich webech třeba i po pracovní době.