MALL.cz poprvé oficiálním partnerem českého olympijského týmu | Blog Mall.cz

MALL.cz poprvé oficiálním partnerem českého olympijského týmu

Zimní olympijské hry jsou již minulostí. V Mall Group nám po nich zůstává dobrá nálada jak z úspěchů našich sportovců, tak i vydařené olympijské kampaně MALL.cz. Právě díky ní několik kolegů dokonce našlo přechodné bydliště na pár dnů v Brně. Co se všechno odehrálo?

MALL.cz, jenž se stal poprvé oficiálním partnerem českého olympijského týmu na XXIII. zimních olympijských hrách, připravil pro své zákazníky speciální olympijskou kampaň. Kromě akčních nabídek zboží a prodeje olympijské kolekce, která se stala nejprodávanější v historii, otevřel na brněnském olympijském festivalu MALL.cz Park. Ten nabídl kompletní zázemí a bohatý program pro sportovní fanoušky, se kterým se návštěvníci mohli předem seznámit na speciální stránce.

Návštěvníci si mohli vyzkoušet virtuální realitu od Samsungu • 

V MALL.cz Parku byly každý den připravené netradiční aktivity, doprovodné akce našich partnerů, občerstvení a sportovní přenosy jednotlivých závodů. Nechyběla ani autogramiáda se známými sportovci, kteří zavítali na festival, například vnuk Jiřího Rašky Jan Mazoch, vítěz Turné čtyř můstků, Jakub Janda, krasobruslařka Eliška Březinová nebo kajakářka Štěpánka Hilgertová. Aktivity na Valentýna zpestřila živá valentýnská srdíčka, aby lidem v Brně rozdávala lásku a úsměv. Festival aktivit pro veřejnost vyvrcholil ve čtvrtek 22. února, když se MALL.cz Park stal dějištěm MALL.cz olympijské výzvy. Charitativní akce, jež se pořádala ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové na podporu sportovního ducha dětí z dětských domovů. Akce se zúčastnili známé osobnosti v čele s Radkem Štěpánkem, Jitkou Schneiderovou a Renatou Langmannovou, aby si spolu s dětmi zasoutěžili v různých disciplínách. „Mám radost z toho, že jsme měli možnost spolupracovat právě s Nadací Terezy Maxové a tuto akci uskutečnit. Bylo za tím hodně sil, ale ve výsledku to stálo za to. Když pak vidíte úsměv dětí na tváři, víte, že děláte něco, co má skutečně smysl,“ sdělila Katarína Klíčová z PR oddělení, autorka a organizátorka celé akce. 

Autor: MALL.czDěti z dětských domovů soutěží v MALL.cz olympijské výzvě

Velký úspěch v brněnském MALL.cz Parku přinesly také vzkazy pro sportovce, které psali návštěvníci svým olympijským hrdinům. „Každý den bylo několik vzkazů vylosováno a přečteno v přímých vstupech olympijského vysílání na Radiožurnálu. Obrovské množství vzkazů bylo určeno právě Ester Ledecké, té jsme nakonec vyrobili její vlastní obraz vzkazů a předali jí ho,“ sdělila event manažerka Bára Soukupová, jež měla MALL.cz Park během olympiády jako druhý domov, strávila tam totiž celých 19 dní.

Olympijská kampaň se před vypuknutím olympiády přenesla také do lyžařského areálu ve Špindlerově Mlýně. Ve spolupráci s agenturou Publishers se nám podařilo natočit 6 televizních spotů, v nichž účinkovali známí sportovci Tomáš Verner, Jan Hudec, Tomáš Kraus, Dominik Dvořák, Eliška Březinová a Eva Vrabcová Nývltová, aby se tak stali tvářemi olympijské kampaněMALL.cz.

Krasobruslařka Eliška Březinová • 

Těsně před začátkem olympiády, kdy vrcholily přípravy, kolegové z marketingu a PR oddělení doslova nežili ničím jiným. Domlouvali schůzky s novináři, známými osobnostmi, vymýšleli program v MALL.cz parku v Brně, kam se nakonec i po dobu olympiády odstěhovali, aby mohli být u toho. Jak si atmosféru v Brně užili? „Atmosféra v MALL.cz parku a celém Olympijském festivalu byla skvělá. Kombinace národní hrdosti a vyplavených endorfinů při různých sportovních i jiných aktivitách byla určitě znát. Zároveň bylo příjemné, že jsme stejně jako v Karlových Varech poskytli lidem zázemí, kde si mohli odpočinou a chvíli pobýt,“ dodává kolegyně Bára.

Mezi návštěvníky MALL.cz Parku byly také rodiny s dětmi • 

Olympiádou jsme žili naplno i v kancelářích Mall Group. Že jsme sportovní fanoušci se ukázalo, když jsme v kancelářích oblékli čepice Raškovky z limitované olympijské kolekce Alpine Pro. Vyrazili jsme také vyzkoušet curling. Energii do práce i fandění nám zase dodal Košík.cz, když přivezl dodávku banánů pod pracovním názvem povolený doping. 

Kolegové z Mall Group se učí curling • 

Na závěr několik čísel, která mluví za vše:

Olympijská kampaň přinesla 500 000 nových návštěvníků MALL.cz

Na webu MALL.cz se prodalo na 8 000 kusů legendární čepice Raškovky z olympijské kolekce Alpine Pro

Brněnský festival navštívilo 157 271 návštěvníků

V MALL.cz půjčovně se vypůjčilo 17 000 párů bruslí

Bylo vybráno přes 1000 vzkazů pro sportovce a celou olympijskou výpravu

Letošní olympijské hry byly díky legendárnímu úspěchu Ester Ledecké mimořádným zážitkem. V Mall Group jsme rádi, že jsme toho byli součástí a mohli podpořit naše sportovce ve světě. Spolupráce s českým olympijským výborem byla pro nás ve všech směrech zlatá. Jsme hrdí, že v českém sportu, stejně jako v Mall Group, je spousta úžasných lidí, kteří dokáží zanechat stopu a své srdce v tom, co právě dělají.