Minulé úspěchy se obhajují nelehko. Je třeba nepolevit a pořádně zabrat o to víc, když jsme se na jaře stali jedním z hlavních partnerů 53. ročníku festivalu. Sebrali jsme zkušenosti z loňska a navázali na koncept MALL.cz Parku s nabídkou bezplatných služeb a pestrého programu. Ten navíc letos obohatila i nově připravovaná internetová televize MALL.TV.
Přímo v srdci Karlových Varů ve Smetanových sadech jsme postavili Mall.cz Park, v němž po celých osm dní festivalu měli návštěvníci možnost si zalenošit, občerstvit se, zúčastnit se slosování o super ceny, natáhnout nohy na dece nebo lehátkách či zhlédnout první novinky z produkce internetové televize MALL.TV. „Spojení festivalu a naší nové internetové televize nám otevřelo zcela nové možnosti marketingové komunikace, a to na festivalu samotném i v rámci našich dalších aktivit,“ komentoval spolupráci s MALL.TV Igor Matejov, CCO Mall Group.
Z nabídky programu si přišli na své třeba milovníci knih v rámci projektu Čtení tě mění, kde moderátorka Lenny Trčková zpovídala známé osobnosti, aby představili knihu, která jim změnila život. Hvězda pořadu Rozum v troubě Roman Vaněk zazářil v novém pořadu MALL.TV o zdravém vaření. Architektovi Adamu Gebrianovi se podařilo přilákat davy účastníků ke komentované prohlídce hotelu Thermal a Luděk Staněk představil hlavní protagonisty chystaného seriálu Stylista, jehož poslední klapka padla právě ve Varech.
V MALL.cz Parku jsme byli zase o něco blíž k našim zákazníkům, potkali jsme se s nimi tváří v tvář a užili si společně chvíle i v offline světě, což je přesně to, o co se v MALL.cz dlouhodobě snažíme.
A jak to vidí náš kolega Honza Kufel za tým marketingu? „Tradičně největší výzvou je, přenést nápady z papíru do reality a nám se to opět podařilo. Na žebříčku TOP událostí stojí velmi vysoko workshop s Tomášem Třeštíkem zaštítěný Samsungem a dětský den s Nadací Andrey Verešové a společností Mattel. Dorazilo obrovské množství rodičů a dětí, kteří se celé dopoledne skvěle bavili. Nic z toho by nebylo možné bez zapojení všech kolegů z centrálního marketingového týmu. Táhli jsme za jeden provaz a díky tomu nakonec vše dobře dopadlo."
Naše partnerství s festivalem jsme podpořili i multikanálovou kampaní, v jejímž televizním spotu si zahrál Jan Hřebejk. Nezapomněli jsme ani na samotný e-shop, kde si zákazníci mohli nakoupit festivalové suvenýry a vybírat z kolekce „hvězdných“ produktů nabízených právě v rámci kampaně.
Autor: MALL.czTelevizní spot, ve kterém si zahrál Jan Hřebejk
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary se pro nás pomalu stává srdcovou záležitostí. O tom, že jsme do toho kus srdce skutečně dali a že se druhý ročník našeho významného partnerství podařil, svědčí i tato čísla:
- 400 000 uživatelů jsme oslovili na českém facebooku
- 30 živých přenosů odvysílala MALL.TV
- 26 000 zhlédnutí mělo nejsledovanější video s Romanem Vaňkem
- 977 litrů drinků jsme rozlili návštěvníkům MALL.cz Parku
- 233 litrů kávy jsme s láskou připravili všem kofeinovým nadšencům
- 1020 burgerů uspokojilo mlsné jazýčky návštěvníků
- 2 kolegyně se na přípravě MALL.cz Parku podílely přímo z mateřské dovolené