E-shopy společnosti Vivantis letos zaznamenaly 20% růst a tento fiskální rok poprvé překročí metu 1 mld. korun. Nový generální ředitel Michal Špak má v plánu pokračovat ve strategii, která stojí na inspiraci a široké nabídce napříč segmenty: „Jedinečnost Vivantisu vidím v tom, jakým způsobem dokáže inspirovat a skládat produktovou nabídku napříč všemi segmenty. Vlastně jde o takovou beauty destination, kde najdete oblečení, hodinky, šperky, parfémy, kosmetiku a produkty pro zdraví. Miliarda, na kterou letos dosáhneme, je signál, že jde o oblíbený koncept, který má podle mého názoru šanci uspět i na dalších trzích, proto bude jedním z mých cílů expanze do dalších států Evropy,“ dodává Michal Špak, který strávil předchozí tři roky v roli výkonného ředitele výrazně expandujícího e-shopu Notino.
Michal Špak bude úzce spolupracovat s Martinem Rozhoněm, který veškeré e-shopy v rámci skupiny Vivantis dosud vedl a nyní se bude věnovat roli výkonného ředitele: „Michalův příchod do Vivantisu velmi vítám, protože dokáže naší společnosti dát cenné zkušenosti z mezinárodního prostředí a několikanásobně větších e-shopů, kde působil. Spolu s Michalem máme stejný pohled na strategii a způsob vedení společnosti a našich e-shopů,“ říká Martin Rozhoň.
Součástí role Michala Špaka je i strategické vedení segmentu Zdraví & Krása v rámci celé Mall Group, zejména na internetových obchodech Mall.cz, jeho zahraničních pobočkách a také v rámci Kosik.cz. „Segment Zdraví & Krása má v rámci naší obchodní skupiny podstatně větší potenciál, než jakého dosahuje nyní. Pracujeme na tom, abychom zpřehlednili nabídku pro naše zákazníky a nabídli jim na vybraných e-shopech přes 70 tisíc produktů zdraví a krásy ve velmi atraktivních akcích,“ dodává Michal Špak.