Mall Group během loňského roku překonala obrat 17 mld. korun, zavedla řadu nových služeb a změn. Mezi hlavní inovace v oblasti zákaznického servisu a logistiky patří služba expresního doručení MALL.cz až k zákazníkovi a ve velkých městech i doručení v den objednání.
Nyní Mall Group přichází s trochu jinou inovací, a to ve firemní strategii. Spojení obchodu, marketingu a zákaznické péče v jedno oddělení má přinést komplexnější pohled na zákazníka a jeho potřeby. Realizací této nové strategie byl pověřen Igor Matejov.
Igor Matejov je původem ze Slovenska, ale většinu své pracovní kariéry strávil mimo domov. Má za sebou desetileté zkušenosti na seniorních manažerských pozicích, například z polského T-Mobilu, kde strávil čtyři roky jako COO a člen nejvyššího vedení. Své bohaté zkušenosti s transformací obchodní strategie a vnitřního fungování firmy chce přinést i do světa e-commerce.
„Sektor e-commerce je podle mě stále ještě na začátku a všichni stále zkoumají, jak se bude vyvíjet. Protože má před sebou obrovskou dynamiku a růst, je dobré být při tom a trochu si to užít," přijímá výzvu v Mall Group Igor. „Věřím, že když má člověk v sobě chuť a energii, všechno se může naučit a zvládnout. Jen je třeba být dynamický a reagovat,“ dodává.
Spolupráci s Mall Group Igor zahájil už v loňském roce, když se jako senior adviser ve společnosti McKinsey podílel na návrzích transformačních iniciativ. Igor do MG přichází nejen s bohatými zkušenostmi z byznysu, ale také s energií a chutí vytvořit něco nového a ještě lepšího. Rád za sebou vidí výsledky, které přinášejí pozitivní emoce. „Na byznyse mě baví práce s lidmi, většinou je to kreativní práce, kde vyhrávají nové myšlenky. Baví mě ten pocit, když člověk něco udělá a vidí za sebou výsledek, který je možná ještě lepší, než očekával.“
Držte s námi Igorovi palce, ať takového výsledku na nové pozici, která je nepochybně velkou výzvou, dosáhne. My v Mall Group věříme, že to bude stát za to.