MALL.cz hrdým sponzorem 52. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Jak jste již nejspíš slyšeli, rok 2017 se do historie MALL.cz zapíše i jako první ročník partnerského vztahu s Mezinárodním filmovým festivalem Karlovy Vary. A to hlavně proto, že jsme na tento počin velmi hrdí.

Byl to odvážný a pro leckoho nečekaný krok, který se ukázal ve výsledku jako správný krok dobrým směrem. Kdo trochu festival sleduje tak ví, že výsadu stát se partnerem má vždy jen velmi málo společností a vždy se jedná o velké a silné značky. O to větší výzvou pro nás bylo vymyslet koncept, skrze který bychom ukázali náš otevřený přístup k novým nápadům a vstřícnost vůči zákazníkům, které jsme chtěli potkat naživo a za trochu jiných okolností než bývá běžné.

Vybudovali jsme "MALL.cz PARK". Na 8 dní jsme připravili bohatý program pro širokou veřejnost – od exkluzivní vernisáže fotek Pavlíny Saudkové, přes autogramiády Ani Geislerové, Báry Nesvadbové a Michala Viewegha, až po osobní setkání s Jakubem Štáfkem – představitelem Júlia Lavického a Kazmou. Návštevníci si naživo vyzkoušeli poslední technologické novinky od Sony, Canonu či AEG, soutěžili o mobilní telefon a také si vyzkoušeli školu vaření se známým šéfkuchařem, Jiřím Hilgartem.

Chtěli jsme, aby si u nás mohli v klidu odpočinout a nasbírat energii na další intelektuální filmy nebo bujaré večírky. Proto si u nás mohli půjčit lehátka, knížky, sedací vaky, deky, nabíječky, badminton nebo třeba petangue.

Bylo kolem toho velké haló a stálo nás to hodně práce. Síly spojily týmy napříč mnoha odděleními a... celé to dopadlo na jedničku.

Nevěříte?

Mrkněte na video:

Těsně před začátkem festivalu jsme už byli připraveni na všech frontách - připravili jsme Facebook event a podstránku s těmi nejpodstatnějšími a vždy aktualizovanými informacemi a samozřejmě jsme nezapomněli ani na obchod. Vytvořili jsme speciální, prodejní, festivalový rozcestník, kde si naši zákazníci mohli suvenýry nakoupit vůbec poprvé online. 

A finální představu vám dotvoří pár čísel: 

  • 3500 e-mailů a kolem 800 telefonických hovorů bylo potřeba k úspěšné realizaci celé akce
  • 44 lidí tvořilo produkční tým na místě (včetně stavby, provozu a realizace)
  • 1 000 burgerů potěšilo na místě chuťové pohárky návštěvníků
  • 900 knížek jsme na místě půjčili návštěvníkům parku
  • 630x si lidé zapůjčili power banky (dost lidí obdivovalo rychlost nabití telefonu do 20 min.)
  • 100x jsme zapůjčili petanque, 100x badminton a 60x hru jenga
  • 22 dní je rekordní čas, za který se podařilo stavbu schválit s úřady a zrealizovat. Z toho:
    - 10 dní stavba rostla přímo v karlovarském parku
    - 15 lidí se podílelo na její stavbě
    - 15 tun materiálu jim při stavbě prošlo rukama
    - 3 dny se bourala

Pikoška na závěr... 2 popelníky si půjčil a zapomněl vrátit přímo pan Bartoška u nás v MALL.cz PARKU :-)

 

Doporučujeme

  • +420 296 245 025