Během Black Friday odbavilo distribuční centrum Mall.cz přes 550 tisíc kusů zboží

Skupina Mall Group tento týden úspěšně zakončila osmidenní kampaň Black Friday a zároveň zahájila hlavní vánoční nákupy. Návštěvnost e-shopu MALL.cz ve špičce meziročně stoupla o 50 %.

Black Friday byl samozřejmě velkou zkouškou pro logistiku. Během letošní akce distribuční centrum v pražských Jirnech v rámci nepřetržitého dvousměnného provozu odbavilo přes půl milionu kusů zboží, což je o 65 % více než v loňském roce. Výrazně – o 40 % – také stoupl podíl využívání mobilních platforem k nákupu. 

Nejzajímavější výsledky akce v číslech jsou k dispozici v animované infografice: 

MALL.cz disponuje jedním z nejmodernějších distribučních center v Evropě se spolehlivostí 98 %. Kapacita distribučního centra je aktuálně 75 000 kusů zboží denně, přičemž je škálovatelné na dvojnásobek.

Kampaň Black Friday konkétně na MALL.cz běžela od 19.11. do 26.11 a zahrnovala slevy na tisíce produktů vč. 170 speciálních nabídek. Zákazníci MALL.cz měli možnost vybírat v rámci Black Friday z tisíců produktů v akčních slevách až do výše 75 %. 

Tváří kampaně se exkluzivně stal Leoš Mareš a ve formátě "stand-up comedy" spotů  upozorňoval společně se známými stand-up komiky (např. Karlem Hynkem, Jiřím Charvátem a jako speciálním hostem Patrikem Hezuckým) na „ceny k smíchu“, které byly pojítkem celé kampaně. 

 

Doporučujeme

  • +420 296 245 025